I väntan på pizza...

För att inte få ett BU ("bitchutbrott",från filmen White Chicks!) medan jag sitter här vrålhungrig o väntar på pizza får jag ta mig tid att skriva några rader här! Hela dagen har princip spenderats i sängar,med undantag av soffliggande resten av tiden.Har faktiskt inte gjort någonting alls,å för en gångs skull kände jag mig inte rastlös,jag har bara behövt den här vilan! Kvällen fortsätter i samma melodi..

Har suttit en stund med hemtentan,och jag kom o tänka på en sak. Första veckan då vi precis va färska studenter,o fick alla intryck så fick vi höra "Vänta bara tills ni startar med Brüldes lektioner,o han frågar er vad hälsa är..när ni kommer ut från hans lektioner kommer ni va jätteförvirrade"...Äsch tänkte man..jag vet stensäkert vad hälsa är och innebär! Nu..efter lite mer än en månad så visade det sig att de låg en sanning i vad dom andra sa i början. Förvirrad är jag iofs inte (men har som gott varit det)..men när man läst en av hans böcker får man en helt annan syn på hälsa,o de tycker jag är så himla coolt, de har gått 5 veckor och jag har redan hoppat från en ruta till en annan! De finns så många intressanta definationer bakom hälsobegreppet..I loooove this..allt med hälsa är roligt! =)

Jaja,hoppar snabbt till en nytt samtalsämne! The weekend! När man är ledig från skolan såhär på fredagar känner man att dagarna byter platser..men denna helg blir extra lång eftersom ja e ledig på måndag också! =) Då ska jag förresten på möte om det nya jobbet jag ska få,mitt andra jobb. Ska in i de stora stadshuset o virra omkring,jag gillar egentligen inte att komma till "nya lokaler" o origentera mig själv..så jag kommer se helt vettskrämd ut! Påtal om jobbet de handlar om förresten,ja har tänkte lite på det..o jag känner att jag inte vill satsa 100% på de jobbet just nu,egentligen är det ett jobb jag kan tänka mig framåt jul,o till nästa sommar! Och sen vet jag inte om detta funkar på samma sätt som bemanningsenheten,där dom ringer när det behövs,den varianten passar mig bäst! Jag kan inte få ett "fast" schema..skulle inte funka med skolan..så de är väl sådana här saker jag o hon ska diskutera på måndag! Vi hittar väl någon lösning,men det gäller att va rädd om sina kontakter när de gället jobb o.s.v.!! (Oops,nu blev de inget prat om helgen ändå..men men...en annan dag kanske!)  =O)

Nu tror jag pizzan är på G,så här sätter jag punkt för idag! Ha en mysig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0