Eximinationsuppgift på bananskal!

Idag kämpar jag med min eximinationsuppgift. Vill åtminstone få ihop hälften! Inväntar nu pannkakor som älsklingen donar med i köket. Senare i eftermiddag ska vi åka till simhallen och bada, Andreas förra jobb. Kan inte direkt påstå att jag saknar att sitta där varje fredagskväll, när jag numera kan hitta något roligare. Men kommer inte kunna undgå snacksen, men nu är jag väl så illa tvungen att betala för alla dom påsar jag häver i mig =P Nej, jag får tänka på morgondagens refräng; Träningspass på förmiddan, shoppingpass på eftermiddan. Kan nog inte bli bättre hörrni.

Skål för att det är fredag,o för att de återstår en vecka kvar tills jag fyller så mycket som 19 härliga år!

(Bild från festandet i Alvesta/Växjö - förfesten..för mysbyxorna satt fortfarande på!!) Mer bilder kommer...en annan snygg dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0