Done!

Såå, nu har jag läst ut den bok som måste läsas inför vår eximinationsuppgift vi fått. Nu har jag drygt en vecka på mig att skriva ihop något. Det är min första eximination, o den ska bli perfekt, liksom alla andra uppgifter jag kommer få. Jag har fortfarande krav på mig, jag måste ha det för att bli motiverad helt enkelt! Dock vet jag inte hur en sådan här uppgift ska skilja sig mellan sådana vi hade på gymnasiet, men imorgon ska jag få tips av Andreas mamma, hoppas hon kan ge mig inspiration!

Strax ska jag iväg på middag hos Andreas mormor. Andreas är där redan nu,o dom gör äpplemos tillsammans, av äpplen får min trädgård. Igår plocka han med sig 4 fulla påsar med äpplen, o fortfarande finns det gott om dom! De blir många mumsiga äpplepajer i höst, lagom till min födelsedag om en vecka ;)

Haha,jag måste få skriva en rätt så lustig sak! Jag har nämligen i flera månader försökt få Andreas att få upp lite fina kort på oss på sitt rum, för han fick bra bilder på oss i studentpresent av systerns pojkvän. Men det har aldrig blivit av att korten kommit upp på väggen. Men igår när den nya sängen anlände så storstädade älsklingen, och gjorde förändringar. När jag kommer hit efter träningen ser jag ett kort på OSS på väggen. Väldigt chockerande måste jag säga!! Men när jag sedan tittar på kortet som hänger uppe bredvid är det ett kort på några jävla grisar. Jaa,precis..grisar med knorrar som ligger i hö!!

- Älskling..Varför har du GRISAR på väggen, dom är ju knappt söta!! (jag är egentligen grisälskare)
- Men dom är ju fiiiiina! (med ett tonfall jag aldrig kan motstå)

Haha,så nu hänger jag o andreas pussandes på väggen, breve nåra jävla grisar (från nordens ark dessutom)! När vi flyttar ihop till en egen lägenhet får grisarna isåfall förflyttas till toalett-väggen :P

Jaja..nu ska jag bege mig till Andreas mormor..jag är jääääättehungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0