Cowboy-bakis

Tja kära människor. Idag är jag bakis! Studentfesten igår..många måste varit avundsjuka på våra snygga outfits och cowboy-looks! Hela Hälsopromotion i princip stod på Lipz dansscen o verkligen körde skiten ur alla. Grym känsla! Träffade även lite annat kul folk, bland annat Lasse Kronér från Bingolotto. Det var han o två till gamlingar i vimlet av massa ungdomar! Och vilken lyx det är att vara stundent, gratis inträde o rabatt i baren! Man bara tackar o tar emot. Idag ber vi om att denna dagen går fort,för jag vill inte jobba ikväll, jag vill inte, jag vill inte,jag vill inte!!

Några bilder från igår, mer hittar ni på Facebook....

Jag & Kim på Lipz


Lasse Kronér & jag hängde i baren ihop!


Killarna i klassen gick verkligen in för temat,jättekul! =)


Nu ska jag vila! På återseende..och om ni undrar varför jag ej uppdaterad mycket har jag precis upptäckt Facebook o hänger numera där oftare ;) TACK HÄLSOPROMOTION O ÖVRIGA FÖR EN KANONFULL TORSDAG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

handlar det hela tiden om att vara bättre än alla andra, dansa bättre, gör adet och det bättre. Jag vet inte om ni körde skiten ur alla. inte riktigt va?

2008-09-21 @ 19:58:14
Postat av: Amanda

Är du dum i huvudet eller?! Det jag pratade om var känslan,att vi hade så jävla roligt..du måste va trög som inte fattar att de va ett uttryck jag använde..svar till dig kritiska människa som inte kan glädjas åt andras fester!

2008-09-22 @ 21:40:17
URL: http://mandizone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0