Amanda inne på hemnet.se

Haha,jag tror det är daxs att jag släcker mina ögon snart! Jag ringer överlycklig till Andreas efter att ha hittat lägenhet på hemnet,för ett otroligt bra pris! Dom nybyggda precis vid älven..

- Älskling! Jag har hittat en jättefin lägenhet nu,den ligger vid Albertsvägen..
- Jaha..du menar dom nybyggda höghusen?
- JAA! Och vet du hur mycket den kostar att köpa? 995 000!!! De e ju skitbilligt!!
- Suck...Mmm,väldigt billigt (med ironi i tonen)
- Men vadå..de e ju mycket bättre pris än den du kollade på för 250 000 på Tessingatan!!
- AMANDA! DET ÄR NÄSTAN EN MILJON KRONOR!
- Vaa? Ja men visst fan, det är de..(asgarv) Jag får leta upp en ny lägenhet nu då!
- (skrattande) Haha,gör det

Jag ville väl ha den här lägenheten so much,så min hjärna plockade automatiskt bort den första 9an i 995 000! För övrigt övervakar jag hemnet just nu..det är typiskt..finns hur många fina ettor som helst, men skulle bli bäst med en tvåa i längden..de va som Andreas sa idag:

- Men om kompisar kommer hem,då vill inte jag att dom sitter i min säng hela tiden!
- Din säng..?
- Vår säng...

Och de stämmer faktiskt bra..+ att ibland kan de va bra att ha var sitt rum att va i..

Nu e den stora frågan om jag ska sova snart, eller rättare sagt; bli trött snart?! Vi steg upp lite väl sent idag..men har mig själv att skylla! Om jag har tur kanske jag hittar några miljon-lägenheter till! På återseende!

ERKÄNN,SÅHÄR FINA BLIR DOM NYBYGGDA!
Bilder lånade från denna sida







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0