Free

Haha,ärligt! Jag är en sån tråkig blogg-människa just nu! Jag funderar faktiskt på att publicera mina gamla inlägg så ni får något roligt att läsa. Eftersom jag själv inte tycker om att läsa min egna blogg längre. Ja,så är de faktiskt..tidigare har jag avgudat mig själv för mitt skrivande..suttit o garvat åt mina egna skämt. Typ..haha..ironi. Nää..men en viss stolthet har väl funnits,men nu är den totalt..borta? Vem fabjan av er läsare är de som jagat bort den? ;) Jag kanske ska fixa en ny header? Men nu skiter vi i "vi ska göra bloggen bättre-snacket"..utan vi publicerar..bara publicerar sånt vi gillat att läsa tidigare ;) Så får väl jag fundera ut något roligt till nästa inlägg..samtidigt har jag blivit feg..jag vill inte prata om för privata saker,för jag hatar att läsa om människor som öppnar sig för mycket i deras bloggar, går in på saker man knappt har "nytta" av att få reda på.

Favorit i repris..tycker om att sätta in svärfar i sådana här situationer! ;)

Hej hopp gummisnopp. Nu är vi hemkomna ifrån ett 20årskalas där de bjudits på god mat o trevligt umgänge :) Kvällen fortsätter i lugna takter,blir soffmys med min älskling. Imorgon tar vi oss till Trollhättan igen för att planera lite inför nyår o lite andra saker,men innan det ska vi äta A:s mammas egna revbensspjäll..alltså inte hennes egna utan grisens (nej..inte Andreas pappa heller;)) ;D 

Nee..jag hinner inte leta mer nu..Färjan börjar ju nu..mycket roande program ;)
See you later alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0