Dagen då Comviq blev övergivna

Hellooo!
Det känns som jag har massor att uttala mig om idag, men jag får se hur mycket jag kommer ihåg. Ska jag behöva varna er för långläsning? :P Jag tycker iaf ni ska läsa hela inlägget,för det är mycket intressant idag =P

Jag vill iallafall först nämna att jag nu läst ut boken på 400 sidor, och det känns skönt som tusan att ha glurrat igenom hela skiten, trots att det är kvällen innan eximinationen..men då är det väl färskt i huvudet på mig iaf! Nu väntar en ovanligt lugn vecka, och på torsdag blir det minsann stooooort party, det blir..Lipz, såklart ;) Detta ser jag verkligen fram emot och hoppas på en kanonkväll! =)

Jag kan ju fortsätta med att berätta om min spännande dag då jag i förmiddags skulle byta abonnemang från Comviq till Telia! Allt gick bra tills jag fick en nekelse på SMS från Comviq där dom ej accepterande min ansökan. Jag fick verkligen ett subbutbrott, satt i bilen hem..tänkte ut ett helt manus jag skulle säga till den människa som satt på Comviqs kundtjänst. Min taktik var att börja jättetrevligt, men efter att ha fått ett dumt svar bara dumförklara hela företaget. Doooock..till min näst så kallade "besvikelse" blev det en helt annan pannkaka av saken! Det visade sig att jag inte givit några speciella uppgifter till Comviq, och dom kunde på nåt sätt inte identifera mig,som ville byta..så hela samtalet blev jättetrevlig med en skåning istället. Jag blev grillad av en skåning för första gången i mitt liv! För att identifiera mig o ge klartecken frågade hon ut mig vem jag ringde senast,sms:a med senast o en massa andra frågor som jag alls inte var förberedd på, jag hade mer tänkt identifieringsfrågorna som; "När fyller du år?". Men jag besvarade dom bra, vi hade ett trevligt samtal och hon förstod varför jag ville byta eftersom hon hade tillgängligt att se vem jag ringt & sms:at senast, typ bara telia-abonnenter!

Jaoo,det var väl allt jag hade att blogga om idag..ett sista tillägg är att jag varit en riktig satmara till flickvän dessa två dagar som gått!! Jag är inne i en period då jag bara tänker "om det skulle hända..", jag hatar det tänkandet men ska försöka komma ifrån de så fort som möjligt!! Det påverkar mina drömmar på nätterna också :( Jaja..lite tråktråk får vi också ha med..till sist vill jag bara stolt säga att jag fick en present av min älskling idag ;) Guess what? En as-ball vattenflaska..jag fick välja mellan 3 sorter, o jag tog en modell där man fyller på vattnet på sidan..ENSAM I STAN LIXOM ;) Haha..Så nu är min nya vattenflaska snyggast på hela Friskis..den bara glänser..och nej,jag tänker inte säga vart vi köpte den..för då kommer varenda jäkel springa dit =P Mohahah..jag är en tönt, med världens bästa familj och pojkvän!! Love to you! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0