Långläsning!

Åter eftermiddagsskift för Andreas på Volvo, vilket som innebär avgång 02.15 härifrån för att en kvart senare anlända i Sjuntorp, för det är ju även daxs för boende-skift. Från Egna Hem till Sjuntorp, vilket place låter mest ballt? ;) (Andreas-älskling,du behöver inte skicka in en massa falska kommentarer nu;)) Jaja,ska iaf försöka hålla mig vaken till 02-tiden. Ska fylla i min almenacka med det nya schemat vi fått i skolan, även litteraturen ska fyllas i. Sen får vi ju inte glömma vår älskade 400-sidiga bok! Sen har jag ju brorsans katt här med..hon är vaken i alla väder,belive! Hon fick sova här inne i mitt och Andreas rum EN gång, härdan efter är hon längre inte välkommen under våra sovtimmar!

Jeppjepp! Bion med Sofia var också trevlig! Filmen var dock inte den bästa om man jämför med dom övriga 2, men absolut uppskattad att se! Dock har jag ätit godis, och jag ångrar mig så nu i efterhand! Det smakade ju knappt gott? Kanske man behöver sig en sådan här omgång så man kan hålla sig borta från sötsakerna! BLÄ! Imorgon ska jag nog ut o shoppa lite som tröst! Jag vill ha mer glitter & glamour i min garderob..men det är väl inte ni läsare intresserade av =P

Över till annat... Facebook är dött för tillfället så jag tar i akt att läsa bloggar istället! Just nu växer ett starkt behov fram av att läsa "Storstadspojkens" blogg, eftersom Bella lagt ner sin...under Nils (storstadspojken.se) kan man nu följa Bella när hon är ute och går (låt mig tillägga.."lär sig andas"). Sen får vi ju inte glömma IDOL-Lars blogg! Han har så sunda tankar om allting. I like him very much!

Sen kan jag genom att fördriva tiden berätta om min kommande helg! På fredag ska jag träffa dom gamla goa och glada. Carro Barro har fått låna hennes syrran lgh i centrum där vi tjejer ska tillbringa fredagskvällen. Den kommer nog innehålla mycket ost, eftersom Barro kallar det "ostbricka-kväll". Hon lovade att hon skulle köpa ett seperat digestivepaket till mig, för vad är en ostkväll utan det?? :) Jag tror kvällen kan bli mysig, det var vääääldigt längesen vi träffades såhär allihopa..typ, studenten?  På lördagen ska vi på middag hos Andreas morfar o "hela köret", tycker jag ska bli himla trevligt..för det brukar de alltid vara =P Söndagen är hittills oplanerad, men någon typ av träning skulle passa bra.

Nu är detta inlägget tillräckligt långt för att ha tröttnat på o läsa, men dedär med skrivandet sitter i med tanke på tentan..Här skriver vi uppsatser, alltid, överallt..låååångt ska de va ;) Jaja,men ha de så bra kära blogg-readers!

xo,xo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0