Mätt som en mammut

Jag sitter bara här o myser nu,i min nya gosiga kofta. Stormen har lagt sig,o här finns bara lugn,all that I need en dag som den här. Andreas har precis gett sig ut för en löparrunda..i bara t-shirt =/ Han måste bara inte ha ett varmt hjärta,utan väldigt varmt blod också =P Idag lagade han god mat till mig,dock fick jag vänta en evighet..men det var det i slutändan värt. När jag är hungrig o maten är seglagad vill jag gärna vara i varenda gryta o röra,hjälpa till..på något sätt känns de som om att maten ska bli färdig fortare då! Men vid sånna tillfällen hasar bara folk mig därifrån..jag är ju naturligtvis i vägen,o bara stressar till de ännu mer!!

Nu ska jag sätta mig någon timma med pluggningen,sen vänta tills Idol börjar då jag får se min nalle Lars igen! Så himla mysig kille,men så speciell sångröst! Med den bästa nallen får jag ändå ha bredvid mig! =) Imorgon ska jag o Andreas åka till hans mormor för att baka bullar (är det inte äpplemos är de nåt annat sörr'ni)..för ni har väl inte missat Kanelbullens dag på lördag? Så här ska det bli bullbak. Jag ska göra stoooora bullar,med mycket kanel-gegga! Helgen för övrigt ser riktigt jävla tråkig ut,men de skiter jag i..sånna helger ska också upplevas.

På återseende,o välkommen min nya läsare; HENRIK!
Seså alla stammis-läsare..ge honom en vaaaarm välkomskram!

Kommentarer
Postat av: Diana

Vilken söt blogg! =) Kolla gärna in min också!

2008-10-03 @ 17:48:52
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0