Mamma-klipp!

Jag behöver göra ett klipp i min lugg,nu är den alldeles för lång..den är som en man på en häst, men bortse hästen :P Mamma har erbjudit sig att klippa till den, och om jag blir missnöjd bjuder hon mig på nästa klippning hos frisören! Ett kap kan man tycka, men om man då ser bakåt i tiden o tänker på mamma's gamla klippningar, exempelvis när jag gick på högstadiet o skulle på 16-disco klippte hon mig så jäkla fult så min syster tyckte de blev pinsamt för min skull! Eller en annan gång då mamma klippt mig här hemma, o några månader efter då jag gick till min dåvarande frisör sa hon:
"Men Amanda,vem är det som har varit i ditt hår och hackat?"  Jag tror jag hellre betalar 60 kr för att få min lugg klippt hos frisören, kan säkert muta till mig än gratis klippning som mamma bjuder på ändå..typ som att jag kan gå ut med hunden hela veckan...Det borde väl funka? Här finns inget tal om bortskämdhet!

Tycker om den här luggen starkt! (Jag kallar den "Kaxig" & "Sanna Nielsen-luggen"..här var den lagom lång på mig!)
Klicka för förstoring.


Många av er undrar sääääkert hur de går med min tenta? Jo,tackar som frågar! Jag har suttit några timmar idag, med 1-timmas raster varannan timma,men jag har trots det kommit långt nog. Imorgon fortsätter jag förhoppningsvis i samma takt! Jag är nog fortfarande kung i Brülde-djugeln!

Ikväll sätter jag mig med min etikbok, därefter psykologi-boken...får se om det händer något spännande eller romantiskt i dessa böcker! Aja..ha det! Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0