Jag är jättetråkig,men skitsnygg i håret!

Borde jag uppdatera här kanske? Känner mig skittråkig när jag klickar in mig på min egna blogg (ja,tro mig..jag gillar o läsa om mitt eget liv:P) o ingenting nytt är uppdaterat. Men vad har ni missat dom senaste dagarna då? Typ...plugg?! Har suttit som en riktig fena,o nu i efterhand känns de nästan skönt! Har bara liiiiiite som återstår på tentan,men den tiden får bli imorgon! Idag satte jag igång kl.09 å va klar ca 14.00..så inget mer plugg idag!

För övrigt är jag hungrig. Mamma kom med förslag på middag; ugnsstekt falukorv o mos,vi åt de för typ 2-3 veckor sedan,men ja känner fortfarande samma smak i käften när ja tänker på det! Jag blev så såld på svärmors flygande jakob i lördags,så har tjatat på mamma hela dagen att det är flygande jakob jag vill ha! Men de kommer jag inte få...wääää!

Sen så väntar jag ju på Andreas..jag ska överraska honom,er också förresten,för jag har färgat håret! Igår..o de blev faktiskt skitsnyggt..nu ser jag inte ut som en räv i pälsen längre..Nu är jag nöjd!! Bilder kommer väl..Men,nu hör jag andreas bil parkera utanför = Sluta blogga!...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0