I love you friday!

Tja människor. Snabb-update nu eftersom Andreas gett mig 5 minuter att blogga på,när de är MIN (och pappas) dator..han sitter o nördar sig med annat dataspel.Men,inte ska vi ödsla tid till att blogga om honom,utan vi går vidare ;) Först o främst kan jag meddela att detta kommer bli en kanonhelg!! (Andreas säger provcerande: "3 minuter kvar")..Det enda på pluggfronten e att läsa en bok,men den plöjer man lätt igenom eftersom de är nästan samma kurs jag läste på gymnasiet! Nu till dem bästa händelserna;

Ikväll: Ska jag och älsklingen till Villa Stranna,där det bjuds på 3-rätters middag,dricka & underhållning! Själva föreställningen heter "Mord på Villa Stranna"..så detta kommer bli jättekul & spännande att gå på. Detta var födelsedagspresenten Andreas gav till mig på min 19årsdag! Mysigt!
Lördag: Jag och Andreas har bjudit hem Evelina och Richard hit på mat o dryck! Man kan väl se de lite som en pardejt,o jag ser verkligen fram emot kvällen! God mat & himla goa vänner..kan de bli bättre? :)
Söndag: Shopping på Etage & Gossip Girl-mys på kvällen..
Måndag: Ledig as a.....=)

Mer hinner jag inte skriva nu,men jag hör av mig framöver! Och hörrni..gör en god gärning och rösta på LAAAARS ikvällens program av Idol! Om ni röstar på han får ni ett presentkort som innehåller en kram på Andreas...man får väl inte va snål o därför bjuda på de bästa någongång ;)

HA DE BRA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0