Hör o häpna,nu är jag här!

Hur fabjan ska jag börja inlägget? "Hej allihopa" låter för positivt för mig just nu. Jag är iallafall galet trött! Jag har en sak som måste göras idag,för att mamma inte ska bli tokig; städa! Helgen börjar ju bra(?) Sen fick vi får tenta,del 2 idag,inlämning senast den 26e..ganska drygt att få den på en fredag,att man ska behöva gå runt o tänka på den hela helgen,o dessutom ta tag i den! Men efter att kikat på uppgifterna tycker jag denna kan vara något enklare än den vi lämna in i tisdags.Men vi får se! Sen ska vi inte dra ner rullgardinen inför helgen heller,för de händer faktiskt något roligt också. Vad sägs om lite Göteborg imorgon..? Det är iaf det som står på schemat. Ska o hälsa på syrran..bara en dagstur.Får dock se vart vi hamnar i Gbg,IKEA är ett önskemål..men vi får se =)

Nästa vecka går jag bara i skolan en dag,så de blir riktigt skönt,dock ska resterande tid gå till skrivning på tentan,men ska väl försöka vara så effektiv med tiden som möjligt! På fredag,om en vecka, ska jag jobba på Stavreskolan =) Bara för skojs skull,komma bort från pluggandet lite o göra de kämpigt för andra barn :P Haha..Nää,men jag och mamma ska jobba ihop med den års kurs 5a..Sen kommer ja väl träffa mina gamla lärare från högstadiet,o de kommer bli jätteskoj...få berätta lite om vad de blivit av mig ;) Så det ser jag faktiskt fram emot..jag har nog lärar-rollen i mig,har ju växt upp med den helt o hållet =P

Men nu har pappa kommit hem med färska frallor = fredag-mys-eftermiddagsfika!
På återseende snart igen!


Kommentarer
Postat av: carro

åh vad mysigt, fredagsfika med nybaktade bullar. gud vad ja saknar mina föräldra haha. hoppas du får det bra på ikea. puss carro

2008-10-17 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0