Den stora AMANDA-dagen!

Tja!
Idag har jag namnsdag, för jag heter Amanda! Jag har inte fått några presenter än, men jag vet inte om mor & far har någonting där hemma till mig, vi ska hem ikväll! Annars får jag nöja mej med dom grattis jag fått. Sen får väl Andreas klia mig på ryggen extra länge ikväll!

Iallafall..Här i Sjuntorp kan man inte missa att det är match mellan Chelsea - Liverpool! Svärfar och älsklingen sitter som gamar framför tv:n, och är inte speciellt tystlåtna. Fick precis höra att domaren var dum i huvudet och det var "skandal". Olika åsiker också..eftersom Andreas är Chelsea-åsna och svärfar är Liverpool-fjant! Jag själv håller mig till en bok idag, som jag helst velat slippa..men jag har faktiskt blivit en riktig pluggoman!

Sen så kan jag glädjande påminna mig själv om att jag är ledig måndag, tisdag, fredag veckan som kommer. Och eftersom Andreas har frivecka så passar de perfekt :) Helgen fortsätter alltså.. :)

Jaaaajaaa..jag vill iaf till Lipz på torsdag, det är halloween-tema och jag vill vara utklädd!! Har lite kontakter som hittills verkar ha intresset att hänga på. Jag känner ett behov av lite drinkar och shots efter att ha suttit och umgåtts med 2 tenta-uppgifter samt den 400-sidiga boken den senaste veckan..Så chansen till att jag bangar är inte stor! Men men..nu får jag hitta på något att göra, kanske får sätta mig framför matchen på tv:n..och bli en av "dom"..Heja Barcelona!

/På återseende, Bokmalen (går även bra med "namnsdagsbarnet")

Kommentarer
Postat av: Maaaax

Grattis Amanda! Jag ska också till Lipz på torsdag, fast jag ska inte klä ut mig :P Men jag hänger gärna med ! :P Sen vill jag bara påminna dig om Lördagen ! ;))

2008-10-26 @ 18:17:44
URL: http://maxhallerod.blogg.se/
Postat av: Caroline

Grattis ! :)

2008-10-27 @ 12:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0