Bio! =)

Det regnar verkligen. Mysigt tycker jag,men man saknar ju bara en kopp varm choklad i handen! Istället blir det popcorn och cola på biografen ikväll! Jag & Sofia har bokat biljetter till High School Musical-premiären ;) Jag har hört rykten om att den inte kommer släppas ut på köp/hyr-film,så jag känner att man får passa på, ifall ryktet skulle stämma! Både 1an och 2an gick ju på tv:n i lördags,o jag ville desperat se båda två. Pappa ansåg det var en barnfilm o att vi kunde kolla på något annat (när vi var och hälsade på syrran i Gbg). När jag gick ifrån en stund medan vi kikade på filmen så hör jag pappa flera gånger sitta o asflabba åt filmen, så han har verkligen förutfattade meningar om filmer =P High School Musical kanske egentligen är barnfilmer..men eftersom jag älskar sång&musik-filmer så är detta ett måste!!


Dagen har annars varit himla trög! Jag har fått gjort en del på tentan,vill så gärna få klart den idag,o är alls inte långt ifrån heller..Men jag har ändå inte det hundraprocentiga humöret som jag haft de 2 andra dagarna =( Jag jobbar på så gott det går!! Det är ju ingen idé att se ljuset när tentan är färdig.Om en vecka ska vi ha läst ut en bok på 400 sidor,som vi sedan ska ha skrivligt seminarium på.Detta är rena tomteverkstaden..fast med bara en tomte!

Vill avsluta med att ge mig själv en eloge för att ha uppdaterat flitigt dom 2 senaste dagarna. Jag gör även framsteg här! =P

På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0