Veckan som kommer..

Jag är nöjd med helgen! Den har varit mysig. Omväxlande och mysig. Tyvärr känner jag det hemska söndags-syndromet. Har blivit så bortskämd med högskolan när vi haft så många "skolfria" dagar..Men nu attan börjar det rulla igång igen. Denna vecka som kommer går jag till och med i skolan på fredag; HELDAG! Förr på gymnasiet var det vardagsmat ..Nu är det som ärtsoppa, i flera portioner!

Jag ska även påbygga mitt träningsschema denna vecka, känner att 2 dagar är för lite att träna..så ska förbättra mig så gott det går!! Känner ändå att jag börjat må bättre sedan min träningssäsong startade..det är något magiskt med träning :P
Idag ska vi fira Fars Dag, först här hemma hos mig, o senare drar vi till Sjuntorp. Har faktiskt köpt en fin present till pappa, det är de minsta han kan få, så mycket han gör för mig! ♥ Har självklart köpt en liten present till svärfar T också..det kanske kommer förgylla hans dag ;)

Jaja..veckan börjar med mjukstart imorgon (måndag) med halvdag i skolan, slutar vid lunch...Gott med sådana dagar!

Nu upptäckte Andreas mig här med bloggandet..(han trodde tydligen att jag fortfarande pluggade), så det är daxs att jag drar mig ;)

Puss från mig och Andreas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0