DIN RÄKA!

Föregående inlägg kändes depp. Jag var depp, nu känns det bättre. Under dagen har jag fått sova 2 timmar, jag har fått läsa lite ur Folkhälsorapporten, det första kapitlet var intressant..övriga bestod av massa statistik, och det har aldrig fallit mig i smaken. Sen har jag faktiskt inte hunnit med så mkt mer, kollat en film med mamma o pappa också.

Ikväll blir det lugnt. Ska strax äta bakpotatis & räkor med mami och papi..känner mig faktiskt inte kry i halsen, men hoppas det går över tills imorgon! Ska nämligen träna boxing med Andreas morbror, morbror'n:s fru och Andreas charmiga kusin Albin :) Jag spöade Andreas morbror i racing idag mellan Sjuntorp och Trollhättan...jag tyckte han körde segt första halva biten,o helt plötsligt drar han iväg i 110, vilket jag inte kunde komma ifatt med lika lätt eftersom jag körde Andreas bil, Rut! Men jag gav mig inte, kom i fatt så småning om..och strax före en stor rondell här i Trollhättan drog jag iväg som attan, jag är ju mästare på att ta mig igenom rondeller fort, och där vann jag :P Morbror Johan hade ingen chans ;) Så om jag har otur kommer kanske Johan boxa mig lite väl för hårt imorgon..träningsvärk kommer jag ju iaf få oavsett!!

Det är mycket i skolan nu, och det känns som jag aldrig får nog av att prata av mig om det. Jag känner mig otroligt pressad, och vill ha gjort allting i tid. Det går inte att prioritera vad jag ska börja med, eftersom allt är lika viktigt. Så får försöka struktuera upp veckan..annars kommer jag inte komma någon vart. BLÄ!

Det jag längtar efter mest nu är att få höra ifrån min älskling. Det är ovant att inte höra ifrån varandra så mycket, när vi är så tajta i vanliga fall. Men jag tror det är nyttigt, och det blir mysigt att säga godnatt i telefonen sen..skicka gos-sms o bara bli varm i kroppen av alla fina ord :) Alla hans ord är fina, oavsett om han skriver att jag är hans kossa..för han är ändå min söta busshållsplats :D

Och slutligen vill jag avslöja att jag skiter i att åka till Jätten ikväll o köpa en massa onyttigt!! Om det skulle bli krisfall här hemma så får jag öppna Andreas personliga påse med tomteskum....jag kan ju alltid skylla på pappa (som för övrigt fått köpa en egen påse idag,efter att inte fått öppat Andreas påse för mamma..han har varit påväg flera gånger den här veckan)...så därför kanske jag ska skylla på Tyson?

Nu ska jag äta,o de är tur..för jag är jättehungrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0