Bäää på huvudet!

Aaaaw..inte min söndag! Idag har jag bara en massa tråkiga saker som måste göras, de känns inget vidare. Det svåraste är ju trots allt att ta tag i alla tyglar. Jag hade kunnat tänka mig en dag på stan istället, men min förskylning har blivit så pass dålig så de skulle bli för mkt snurr i huvudet med allt trängsel bland folk. Men igår kära människor köpte jag en jättemysig mössa, en fårskinns-mössa med ull runt omkring, jättesvår att förklara..men ska försöka ta mig tid att sätta in en bild på den, för den är urgullig! Jag köpte den på Handkraft här i Trollhättan för 550 kr.

Veckan fortsätter annars med mina fältstudier, i veckan besöker jag Previa på Älvhögsborg, företagshälsovården inom Trollhättans Stad; Hälsan, samt  ytterligare en dag på Volvo Aero då jag ska vara med på en föreläsning som handlar om glädje! :) Sen ska jag sätta ihop ett PM av mina besök..den tråkigaste biten dock!! Men de blir nog bra....

Nu ska jag nog ringa min älskling o föreslå lite förslag jag kommit på inför kvällen vi ska tillbringa tillsammans! =)
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0