Tlött.

Jag är jättetrött! Har bara ägnat tid till älsklingen idag, tog iofs en timma till att plugga..Men jag behövde bara film,täcke och Andreas idag. Kvällen fortsätter i samma takt...Imorgon bär det av ut till vischan..Ska till Vara.........mina fältstudier har börjat och det känns GÖTT!

Helgen har varit....sådär? Jag har i alla fall roliga helger att se fram emot. Nästa helg är det julmarknad, nästa därpå ska vi på konsert där Andreas släkting Erica ska sjunga, dessutom har vi blivit hembjudna till Evelina och Richard på middag! =) Sånt tycker vi om ;) Helgen dääär på ska vi faktiskt umgås med E & R igen, då vi ska till Göteborg, där vi ska gå på Lisebergs julmarknad..mys! En tradition vi har sedan förra året ;) Haha!

Ja,men nu ska jag fortsätta bringa time with my boyfriend..because he is the hottest in the world ;)
POSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0