Tentasnack

Med tanke på att 34 av 36 i vår klass fick rest på våra tentor i torsdags är jag inte en av dom två som klara sig galant utan rest. Men samtidigt vill jag tillägga att det är såhär vår lärare jobbar, han förvarnade oss innan vi fick tillbaka dom att han alltid gör på det här viset, och att vi inte skulle bli vettskrämda. Jag blev det ändå, och förbannad. Nu sitter jag med den är uppgiften igen som bara glor och terroriserar mig! Jag har fått klart och tydligt framför mig vad det är läraren saknar, men först ska man plöja igenom 1002 olika teorier, om vad han och hans skrivarpoolare tycker om teoriernas samspel med adekvansvillkorena. Jag har suttit i 2 timmar och klurat, kommit fram till vissa bra saker, hittat bra sidor jag kommer ha användning för senare här i dagarna...Med det jag ska hitta NU finns bara inte. Så jag har läst om allt, förutom det jag ska läsa om, som tydligen inte finns. Att jag inte torterar boken snart!

För övrigt fick jag faktiskt bra respons och feed-back på tentan, dock upptäckte jag inte den förren nu efteråt. För när jag såg att jag fått rest förvandlades allt om till ett helvete. Senast jag fick rest var typ i 7an på högstadiet! Men nu har jag äntligen kunnat ta till mig det positiva, och jag har insett, åtminstone lite smått att jag kommer lära mig massor på att "lösa" restuppgifterna. Ja,för restuppgiften var det inte,utan restUPPGIFTERNA. Hm! Del II av tenten gick bäst..är riktigt nöjd med den faktiskt..där fick jag heller inte så mycket "fel". Det gäller o peppa sig själv...tillslut!

Jaja..jag ser iaf fram emot kvällen, då pluggtimmarna är över! De kommer en taxi hit 18.30 som hämtar upp mig! Möter upp Max and'the gang för att åka till Alberts Hotell&Restaurang för att fira Max 20-årsdag! Där bjuds det på 6-rätters middag och jag tror Max prata om något vinpaket också, sounds great! Uppskattar verkligen att Max bjöd med mig på detta, värmer i hjärtat..vi blir ett kul gäng ikväll! =) Efteråt är det planerad utgång som gäller, tror denna kväll blir toppen!

Nu är jag hungrig och ska gå ner o dissikera kylskåpet samt frysen! Sen ska jag nog baka..jag är sugen på muffins!
Hugs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

HA DET SÅ KUL IKVÄLL :D Hälsa grattis till Max (:

2008-11-01 @ 14:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0