Som gamla tider!

Jag tänker fatta mig kort om att berätta om lördagens bravader. Det var faktiskt en upplevelse för livet, precis..att fira Max 20-årsdag...en upplevelse för livet..Hör du det nu Max? ;) Hela kvällen var så spännande. Det bjöds som jag tidigare nämnt på 6-rätters middag, jättegoda viner till varje maträtt. Efteråt blev det drinkar och shots. Det var vår förfest. Sjukt bra! Beställde en taxi, Max sa till växeln att vi ville ha en chaufför som var partyladdad. Det fick vi. Människan till taxi-chaufför skruvade upp volymen på max, valde dom bästa partylåtarna som hon sjöng med i. Körde lite "no-hands" också,bästa ;) När vi anlände till stan vevade hon ner alla rutor i taxin så all musik dunka ut till alla som stod i Olearys&Lipz-kön. Eftersom vi stod på VIP-listan in till Lipz fick vi gå före alla i kön, jag var skitnervös att jag inte skulle komma in eftersom det var Lipz 20+. Men snart stod jag innanför, o allt var så ballt. Inte en enda 90a, det märktes direkt! Vilken atmosfär ;) Jag insåg ganska snart att jag var törstig..fortsatte kvällen med en likör 43. Senare beställde Max in en flaska champagne till honom, mig och Rasmus. Max var impulsiv och såg till att det blev påfyllning hela tiden. Just då befann jag mig i ett väldigt illamående läge, jag övergav champagnen och gick och beställde en tequila rose istället, den satt där den skulle! Sen blev det dansgolvet hela kvällen. När Lipz stängt var det ett jävla stå-hej att få ut min jacka. Jag ville hem fort, till min älskling som låg och sov. Ringde svärfar o skulle fråga om han ville äta nattmat med mig, men han låg hemma och sov..booring!! Gick till torget och skulle ta en taxi. Taxikön var ordentligt lång, det var runt 60-70 pers. har jag för mig. Jag ringde pappa kvart i 3, så fick han hämta mig istället. Jag har en jättesnäll pappa! ♥ Detta var en KORT berättelse om min lördag kväll, tack Max and'the gang for everything!

Genom alla bilder kan jag återberätta denna kväll, mina ligger ute på Facebook. Övriga hittar ni på Max bilddagbok; MaxHallerod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0