Nice party!

Hej alla människor. Vilken jobbig fredag!! Vaknar som en ofräsch kossa vid 07.30-tiden..är säkerligen fortfarande full o runt omkring snurrar det. Har svårt att somna om, men lyckas efter ett tag. Vaknar igen vid 11 o får liv i min pojkvän efter många knuffar och buffel. Ser fram emot frukost - är vrålhungrig. Hela kylskåpet är fullt med mat, men mitt i all mat ser jag en lysande utstrålande kebabpizza! "PIZZA!!!!!!!" utbryter jag och får ett skarpt nej av Andreas..jag skulle ha riktigt frukost..Hm! Slängde i mig hemmabakt bröd o oboy...det var en underbar känsla att äta,men direkt efter kände jag illamående! Ringde Sandra och piggnade faktiskt till bättre, nice nice! Skulle duscha..och tvålen var slut..
- Älskling, kan du ge mej en ny tvål för det finns inget kvar i den här.
- Aa, här har du en.."Dry Skin"..Det är Dove..och det är den bästa tvålen!!!"
*Tvålar in kroppen* - Ja älskling..den här var verkligen "dry" för den går ju inte att tvåla in med..den bara fastnar!!
- Oj, det var kanske en hud-lotion jag gav dig!!

ÅÅÅH! Vilket spel jag fick..hud-lotion över hela kroppen, inte ett enda ställe var missat o de kunde inte sköljas bort med vatten..så det blev tvål på hud-lotion o vatten på det..galet irriterande :P Men men..nästa gång fixar jag det själv :P

Kan ju berätta om gårdagen då! Förfesten var så sjukt mycket FÖRFEST! Det var jag o Max, o vi hade skitskoj. Vi spelade UNO...och till spelet hittade vi på egna regler! Om man exempelvis inte kunde lägga ett kort o tagit chans-kort var man tvungen att dricka ur det vi hade i glaset. En annan regel var om den ena rapade var den andra tvungen att ta två klunkar..o ju längre in i spelet vi kom, desto mer regler kom vi på! Haha..Tog en taxi in till stan då all dricka var slut, och väl inne på Lipz beställde vi in en flaska skumpa =) Sen fortsatte kvällen med mer drinkar och tillslut ballade allt ur =P Det blev för mycket drickande igår, och jag har lärt mig något...fy på mej själv!! Men det var MAx som från början var så laddad... ;) Haha..om ja får skylla ifrån mej :D

Jaja, de är Max som sitter o trycker på bilderna från vår förfest igår, men vi hamnade ju lite i vimlet..så here we go!

Jag, Andersson och Barro!


Max, Linda och jag på ett fjant-hörn :P


Ska försöka fjäska till mer resten av bilderna från Max =) Ikväll blir det IDOL, och jag önskar att Johan Palm åker ut...för han är käääääääzzzz!

tjaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0