Mohaha-kampen!

Jag och Andreas har en lek! Den går ut på att få poäng varje gång man vinner en typ av "kamp" när vi "klankar ner varandra" men på skoj. Jag tror det är Andreas som har kommit på den.. ;) För det är så lätt att skriva här :P Men iaf.. Häromdagen var leken framme igen, och den har aldrig varit så rolig! :P

Jag: Haha,älskling..du har två pormaskar bredvid varandra...vad fuuult!
Andreas: Nej men titta älskling, du har två hakor bredvid varandra...ännu fulare!

Haha! Jag överdriver inte med att säga att jag bröt ut i skratt. Som flickvän kanske man inte ska skratta åt en sådan sak, men ögonblicket var så roligt väl på plats! Nu i efterhand funderar jag på vad som va så roligt egentligen med själva grejen. Men jag vet att det var roligt just då, hade verkligen inte förväntat mig en sån snabb kontring av älsklingen! Kan ju avsluta med att avslöja att det var Andreas som fick poängen 1-0 denna kväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0