L.

Tja!
Idag tog jag morgontaxi från Sjuntorp hit till Trollhättan. Kom lagom till frukosten här hemma, o lördags-känslan här hemma är något speciellt, med tanke på att jag nästan aldrig är hemma på lördagar...Ett lugnt frukostbord med en hel bunt med färska tidningar att läsa! Andreas jobbar helgen denna vecka, så är bara hemma under dagen :) Syster kommer hem idag, så vi ska gå på julmarknad tillsammans med vår mamma. Jag tänkte köpa en liten present till Andreas, eftersom han har namnsdag imorgon =) Vi får se va jag hittar! Förhoppningsvis hinner han inte läsa de här blogginlägget innan imorn :P

Annars blir helgen lugn, min förskylning har inte lagt sig än så måste ta de väldigt piano för att jag ska bli frisk på riktigt!! Hoppas den kommande veckan går fort...för jag längtar so much till de helger som kommer! Julafton är inte långt ifrån, och jag är så himla glad över att jag ska få tillbringa hela dagen tillsammans med Andreas, vi har delat upp dagen alldeles för bra! =)

Får ta o göra mig iordning nu...känner mig inte som den fräschaste kvinnan på jorden nu..Men jag återkommer!
/Snorvalpen!

Vi firar snart 1 och ett halvt år tillsammans!



Kommentarer
Postat av: snyggenygge

Då är det ettoetthalvt år sedan Mandis o FlAnders skulle köra mot Karlstad o nästan hamnade vid Sjuntorps Badhus, kulkul. Grattis till er=)

2008-11-29 @ 21:07:28
Postat av: Sandra

såå söta ni är :D

2008-11-30 @ 14:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0