Kommer jag locka er?

Idag måste jag skriva att min pappa troligen kommer vara med på TV ikväll. Så märkvärdigt va? Mm..jag vet. Jag kommer bli kändis-dotter efteråt! Det blir nog mitt karriär :P Iaf..Det är faktiskt sant. Pappa har inte velat att jag "ska gå ut med det"..bara för att..men nu när han själv sms:at ner sina vänner till graven så kan jag faktiskt skriva det här. Han kommer medverka i Bert Karlssons program "Matakuten", har ju tidigare nämnt att dom var på Stavreskolan där pappa jobbar! Han blev ju intervjuad o så..så antagligen kommer väl min snygging med ;)

MISSA INTE NU DÅ....Men de kommer ni väl göra iaf :P Men..om ni skulle ångra er så kommer de finnas inspelat!
NÄR: Ikväll, 21.00
KANAL: 4an

Till något helt annat..jag har börjat bli förskyld. Det började med en stor äcklig blåsa i munnen på mig. Idag känns halsen inte helt 100..jag har inte ont..men det är något på G! Men jag är så himmelsk träningssugen så får se hur de blir!! Imorgon ska jag till tandläkaren..och ytterligare en gång ska dom skicka med mej ett paket "prova-på-tandtråd"..Dom gör allt för att jag ska köpa det. Dom kan gärna lika bra slänga åt mej 10 paket istället..Som en hederlig gammal julklapp.

Nu: Inspelat Gossip Girl..och kanske en glass? :D

Kommentarer
Postat av: madeleine

missar jag din pappa då menar du? jag jobbar ju :(

2008-11-10 @ 14:36:09
URL: http://maaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0