Inget bra.

Vet ni vad jag sitter o gör medan ni andra sitter o kollar Fobollsgalan? Jag sitter desperat o läser Blacksters bok, som för övrigt är på engelska. Jag försöker hitta något bra jag kan ha med på min eximination inför torsdag. Jag har suttit sen 16.00 i eftermiddags. Det började jättebra, tills jag insåg att det kapitlet jag översatt till svenska i 112 timmar inte gav mig ett skit. Jag vill inte att skolan ska ta så här många krafter av mig, trodde aldrig det skulle bli så här mycket motstånd och elände..för det är precis vad allt är just nu, elände. Men jag vill detta så mycket...jag vill få mitt jobb jag "drömt" om i mer än 3 år!!! När det blir såhär tappar jag kontroll, inte all..men lite, vilket som känns jobbigt. Jag lägger ner plugget för idag, för jag kommer inte längre än såhär. Hoppas på att morgondagen kan se lite ljusare ut...Hela jag är egentligen inne i en "mörk" period nu, och jag hatar det..för det känns inte som jag!!

Förändring sker väl snarast..ska byta p-piller, efter att jag fått alla biverkningar jag kan få av dom nuvarande, enligt barnmorskan. Mamma upptäckte de för längesen..men jag har inbillat mig något helt annat, medan dom i närvaron fått stå ut med all skit. Så nu ska jag tydligen bli en glad tjej...och enligt barnmorskan ska jag "förlora" dom kilona jag gått upp dom senaste månaderna (som också va mina nuvarande p-pillers biverkning bland annat)..o det tackar man ju aldrig nej till :P Jaja..så bloggen kanske till och med blir roligare..för nu är det bara klaga, klaga, klaga som gäller....


Vill avsluta inlägget med att säga att min älskling Andreas klippte sig idag, o denna gång blev det ny frisyr!! (Hallelulja) Han blev jättefin! Dock ville han inte ställa upp på bild, för enligt han själv så var han för snygg för det...Och idag påstod han sig vara snyggast i världen..Hmm..Ja, han kan ju alltid drömma om det ;)

17 månader bakom oss, hela framtiden framför oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0