Högskolepoäng till mej!

Tjeeeeeeeeena mina små getter!
Jag är glad-glad-glad-glad-glaaaaad!! För jag är såååå grym! ;) Jag har fått mina första högskolepoäng!!!! Det är 7,5 gyllene poäng!! Jag har kämpat som en kossa, jag har mest varit förbannad o negativ, gråtit en svätt men trots det gjort Brülde nöjd!! Detta ger mig ett lyft, och jag vill fortsätta plugga!! Dessutom har jag varit i Vara på mina första Fältstudier idag, och det var verkligen jättebra! Den platsen jag besökte var något som heter Oasen, Hälsoäventyret där dom jobbar med att främja hälsa hos barn & ungdomar! Dom lyfte upp jätteintressanta grejer och jag fäste mig hård vid "föreläsningen" om tobak! Efter att ha sett och hört om det idag, vill jag aldrig mer tända en cigarett..Det är inte värt det..Jag är riktigt sugen att skriva ett långt inlägg om allt jag antecknade om detta idag....Det är bara inte "du" som drabbas av tobaken, utan det ligger en hel process bakom hela skiten!! Bläääääääääääääää... Kan ju bara avsluta med: Om man röker ett cigarettpaket / dag i ett år försvinner sammanlagt 17.000 ur plånboken. Tänkvärt..eller?

Ikväll ska jag ägna tiden till att kolla inspelat avsnitt av Prison Break o kika ett av mina nyfunna tv-program jag anser vara bra..Desperate Housewives!

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Pontus

Bra jobbat Amanda! Det är bara att fortsätta jobba så trillar poängen in.

Du är bara 405 poäng efter mig... ;)

2008-11-25 @ 22:46:01
URL: http://forza-glenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0