Fredagsshopping!

Idag är det daxs för shopping tillsammans med Max, vi ska såklart fika också..Det är ju trots allt vår specialitet! Jag ska försöka hålla i stålarna, för jag är inte i något större behov av att shoppa just nu, har samlat på mig det mesta under september/oktober månad! Men inga pengar går säkrade när man har Max som sällskap, allt han köper - vill jag ha! I somras köpte jag en likadan t-shirt och mössa som honom ;) Men jag ser faktiskt fram emot fikan mest!! Haha!

Max och Mandiz!!!!!!!

Och ikväll är det Idol som gäller igen. Och nu blir det verkligen lipsill av allt ändå, för jag vill att alla ska vara kvar!! Alla är duktiga på sitt sätt, men jag håller en extra tumme för Robin B, för det är han som utvecklats mest!! Men vågar inte rösta ikväll, blir bara besviken oavsett :(

Men nu ska jag sätta mig med lite plugg, tråkigt men sant!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0