=(

Vaknade upp med halsont idag. Vill bara ligga kvar i sängen hela dagen, ropa dit mamma så vi kan sitta och småprata. Det kanske får bli så senare..när jag skrivit lite på den äckliga tentan som ligger o väntar. Jag känner mig väldigt pressad just nu, känns riktigt jobbigt. Egentligen förstorar jag upp allt som vanligt, men det är stressigt med skolan iallafall, åtminstone om man ska ligga bra till i tiden. Sen har ju jag mina höga krav på mig själv...

Andreas har åkt iväg till Skövde över helgen, honom får jag väl inte se förren på tisdag eller nåt eftersom han går på EM-skiftet imorgon, direkt efter Skövde =( 

Blä...idag känns allt skit..vill bara ner under täcket igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0