Dåligt samvete, men gör det inte bättre!

Isch isch isch! De har inte blivit ett enda träningspass den här veckan, o de lär inte bli något heller! Jag skäms, så har mycket att ta igen inför nästa vecka. På söndag blir de allt lite fysisk ansträngning ändå, då ska jag städa Andreas morbror Wictors lägenhet! Bara jag får högsta volym på stereon, en dammvippa jag kan ha som mikrofon och ingen som stör så gör jag lägenheten superfräsch! Helgen blir lugn annars, har inga större planer, men inleder helgen smått imorgon med fest! =)

Idag var min kära bror här hemma! Han kom ju hem från Kina i förrgår o hade med sig massa fina presenter till mej o resten av familjen, till o med Andreas fick sig något fint :) Efter att ha sett alla presenter vill ja bara åka dit själv o köpa massor! Gå i en fabrik där dom sålde och gjorde mängder med äkta siden! Därifrån hade brorsan köpt en jättefin väska till mej, o jag älskar mönstrena! Sedan fick jag en tjusig klänning, två linnen och ett halsband! Jag har världens bästa bror, love a lot!!

Nu är det lite bråttom, för snart börjar Grey's...och kvällens tilltugg blir mörk choklad (luuviiee) och skumtomtar! Dåligt samvete för träningen var det ja...Men man måååååste få vardagslyx ibland! Får lägga i en extra växel på cykeln imorn ;)

Hörs mer imorgon..för visst har ja blivit bättre på uppdatering? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0