Christmas king!!!!!!!!!

Halsont igen! Förra veckan kände jag likadant,vilade från varenda träningspass, startade ny träningsvecka igår..Och idag vaknar jag med värre halsont. Shottade i mig lite Kan Yang,men inte fan hjälper det! :( Buuhuu..det enda jag vill är att studsa på Friskis-golvet nu. Har smaskat i mig alvedon o får se om de blir bättre sedan..

Har varit ute o käkat med älsklingen, o kikade lite i affärer. Har hittat min första julklapp jag önskar mig, förhoppningsvis åker mor & far o handlar den imorn ;) Listan är inte speciellt lång detta år. Det enda jag behöver är pengar inför lägenhet, samt presentkort jag kan använda för att kunna inreda den också :P Sen uppskattas alltid presentkort på kläder också! =) Har varit inne lite på en laptop också, men egentligen har jag inget större behov av en, eftersom pappa lovat att jag ska få ta med mig den dator jag sitter o skriver framför nu...och den är inte fy skam :) Jag har alltid denna datorn "ifred" o de är skönt, därför behövs inte pengarna läggas på en laptop..även om det är coolt med rosa! =)

Jaja..min snuttis ligger o sover i sängen..daxs för honom att vakna nu, annars kommer jag aldrig få honom till ro ikväll :P
Vi höres...Adjö!

UPDATE:
Förresten önskar jag mig en liten söt träningsväska..lite blommig o så kanske. Den ska va lagom stor o smidig. Det enda som ska få plats är skor & vattenflaska. Önskemål nummer 2 är en pärm med fack så jag kan sortera alla mina papper i skolan..Så slipper dom hamna här hemma på golvet i slutändan!!

Varför skriver jag det här? Inbillar jag mig att ni bloggläsare skulle köpa något till mej? Ni som är så tysta o blyga ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0