Wie!

HALLÅ..IKVÄLL KOMMER JU GOSSIP GIIIIRL! Tur att nån här håller kollen ;)

Nu har jag,mor & far ätit oss mätta på en snabblagad middag o nu ska jag o mamma ta med
pappsen plånbok ut till Överby för att shoppa. Det som står först på listan är en axelbandslös bh jag ska ha till balen! Har blivit uppmanad av andreas mormor att införskaffa denna, eftersom klänningen nu är på G.

Dagens i-landsproblem är att jag hatar att testa bh:ar..hoppas mamma har tålamod att orka med sin 19-åriga dotter, bete sig som 4 i omklädningsrummet idag!

Vi hörs,readers!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

De e verkligen på tiden att GG är tillbaka! =)

Har ni fått tillbaka Eng B NP? =)

2008-05-20 @ 19:02:49
URL: http://looviiisaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ajj då. Vi får hoppas du har fel!

Hon sa vi skulle få tillbaka dom imorgon (fredag). Kan ju hoppas på G i alla fall! ;)

2008-05-20 @ 23:30:17
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0