Vinst: Biobiljett! :)

Hej!
Nu har jag varit hemma drygt två timmar efter akupunkturen o jag känner mig väldigt trött men samtidigt avslappnad. Eftersom jag känner henne som gjorde detta så kändes de extra bra. Om jag inte känner mej överdrivet bra imorgon, ska jag dit o göra de igen! Nu väntar jag på att Andreas ska komma...De blir tidigt sängbums för imorgon har han slutprov i....fysik..eller var de kemi? Jaja..och jag behöver definitivt sömn! Åker med tidigare till skolan imorgon tsm med Andreas..egentligen börjar jag 9,men om ja e där 8 hinner jag plugga lite. Man får vara effektiv!

Jaha..om 10 minuter börjar kampen om Eurovision-finalen..totalt uttjatad..men vill se Charlotte diva sig lite..o se på alla andra underhållande bidrag!

Sedan mina vänner har jag vunnit en tävling,som Trollhättans Tidning haft. Man skulle skicka in tips och förslag på vad Cocos (några sidor med reportage i lördagstidningen) skulle handla om. Jag skicka in mitt tips, o de va att skriva om blogging! Tyvärr fick jag inte äran att vara med, eftersom dom redan bestämt direkt efter mitt mail vilka dom skulle kontakte..booooring..men jag får min biobiljett,så jag är glad ändå..jag inspirerade dom! Och förhoppningsvis kommer väl iaf MITT NAMN publiceras ;) Inte illa de... ;D Jaja..

Jag har ett meddelande till Max också..: Duu..till våran lunch på onsdag,så har jag ett förslag vi måste jobba på!! OKI???

Nu ska jag sätta mig framför tv:n...har pluggat ett tag nu,men de har inte gått något vidare!
Vi får se hur provet går imorn ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0