Kära Desperata bloggläsare!

Imorgon har jag min andra introduktionsdag på mitt sommarjobb. Egentligen har jag sovmorgon imorn, eftersom Eng B-lektionen ställts in. Men tack vare mitt blivande sommarjobb förkortas sovmorgonen till 05.30 istället. Tidsskillnaden behöver vi ju inte prata om något mer. Jag säger bara "gäsp gäsp gäsp".

Vill ni se lite bilder? Antar att ni sitter o skriker "JAAAAA" där hemma nu,så jag tar mig nöjet att ladda upp några här! Jag själv tycker alltid de är kul när bloggare bjuder på bilder från sin vardag, o eftersom jag själv inte vill bli sämre, så gör jag ju förstås likadant! Och sen är de ju så att jag är jävligt nöjd med bilderna också..Men det är en annan historia!

KLICKA FÖR STÖRRE FORMAT..(tror ni lärt er de nu!)

Bildbeskrivning:
Jag & Andreas hund Maja..Vi är gosisar!


Bildbeskrivning:
Maja med tratten tog ifrån mig datorn i fredags...den lilla fjortisen ;)


Bildbeskrivning:
Ett födelsedagskort som Andreas fick igår ;)
Mycket tjusig bild och bra tillhörande text. I like a lot! :D



Och nu lite bra bilder på mitt häftiga häfte jag ordnat till Andreas,tyckte de va lite tråkigt att ´bara ge ett kuvert med en biljett i lixom..så jag trixade med lite bilder & texter! Here you are..

FRAMSIDAN:


ANDRA BLADET:


NÄRBILD:


SISTA SIDAN:


Valde att ha originalstorlek på dom här bilderna för då är kvalitén bäst..sörrni!
Såå..is that enough? Because I'm vrålhungrig..And wait for my dinner..today is the food: Andreas med brunsås!
Mums..inväntar honom vid dörren. Ni andra får sitta på övriga ställen o svälta =)

Känner mig inte  sådär jätteseriös ikväll, men jag behöver få känna mig lite halvknepig! =P
Jaja..vi hörs. Varsegod för bilderna..trots att ni ej bad om nåt. Suck!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken rolig idée med en scrap-book. Hoppas ni får det jätteroligt! :)

2008-05-18 @ 21:04:33
URL: http://mumsrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0