Bröllopet

Den här dagen har känts som en evighet. Detta är nog den jobbigaste dagen, nu när vardagsrutinerna börjar så faller förhoppningsvis allt på plats. På tisdag & torsdag är det jobb som gäller direkt efter skolan. Imorgon går kvällen åt till att plugga. På onsdag är det typ bara 1 timma i skolan, sedan lunch med Max (med hemliga planer på G), på dagen ska jag på SPA, o efter det ska jag hem till Andreas mormor, för att ordna lite med balklänningen! På fredagen tar Carro studenten, o på lördag drar jag till Göteborg, o e där till söndag. Har en känsla av att jag skrivit detta innan, men då var de ju bara att repetera! Huvudsaken är att jag på något sätt hör av min älskling, o kontakten mellan oss kommer ske varje dag, vilket som känns bra!! Jaja..men nu ska jag inte skriva mer om detta...IDAG.. ;P

Hade även tänkt att berätta om bröllopet igår. Eftersom det var mitt första bröllop, så har jag inget att "jämföra" med. Men i kyrkan var det fint, Andreas moster stod för fin sång, o prästen sa fel efternamn..Haha,rättså kul ;P Sedan under bröllopsfesten var det jättebra anordnat,en typ av "bingo" anordnades, där man skulle lära känna varandra, genom att fylla namn i vissa rutor, exempel: Har en röd bil, är kusin med bruden, bor i Norge, kan peka åt norr o.s.v
Jättetjeckt faktiskt! Brudparet anlände med häst & vagn (min bröllopsdröm!!), och sedan var det daxs för mat, dryck, sång,  underhållning, spex, tal o.s.v! Talen som hölls var så fina, så ibland blev man alldeles tårögd..Så mycket känslor! Allt var perfekt! Vad sägs om lite bilder på detta nu då? Publicerar inte alla bilder, eftersom jag egentligen vill ha personers tillstånd. Brudparets tillstånd har jag fått iaf :D Och av mej o Andreas såklart ;) Höhö..

RAD 1: Jag & Andreas, precis innan bröllopet
RAD 2: Brudparet!:) (lägg märke till kläderna, allt är sytt av Andreas mormor..ja,behöver jag säga något annat än att min balklänning kommer va snyggast på balen? Andreas mormor är professionell, inga B-klänningar här inte!! ;P)
RAD 3: På Bröllopsfesten
Rad 4: En bild från ett av spexen, haha,galet! Den andra bilden är på Linus & Cicci i skolan,sötisar! :)








HA DE BRA!
Nu ska jag sjunga med mamma!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0