USA, del II

Ajsing bajsing! Har fått jätteont i halsen, bara sådär helt plötsligt! Obehagligt.. Är inte riktigt färdig med pluggningen än, har haft lite 10-minuterspauser då och då. Har bland annat sms:at med älsklingen också. Han är verkligen lycklig där nere,de värmer..Han verkar åtminstone inte ha någon hemlängtan, men mej saknar han..De skriver han så fint så! Men iaf..nu när dom fick besöka Kennedy Space Center hade Andreas fått åka rymdfärja..Måste vart riktigt ballt, klockan är ju bara typ 14.00 på dagen där borta nu..så dom har ju hela dagen framför sig. De känns knepigt med dendära tidsskillnaden! :S Imorgon natt tänker jag iaf sitta uppe på natten o skriva med han, de är då han går o lägger sig, vid 3-tiden ungefär..(eller? festar dom på rummet tro?) Jag börjar sent på onsdag,o de känns skönt!

För övrigt kan ni inte räkna med mkt bloggning imorgon, jag ska nämligen jobba nästan direkt efter skolan fram till 22.00! Bara så ni veeet,vill lixom inte höra gnäll ;P Haha..Nee, nu är de back to plugg och sen sussa gott, o drömma om min Andreas,när han åker rymdfärjan ;)

Jaja..men vi höres!


Kennedy Space Center

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0