USA, dag 3

Hej på er! Förlåt för dålig uppdatering tidigare idag,men antar att ingen dött av det ändå!
Har varit halvslö, o känt mig dålig i kroppen halva dagen, fram tills för en stund sedan..då jag käkat lite tabletter! Har såklart hört ifrån älsklingen, som idag lämnar Orlando, o beger sig till Miami istället. Deras hotell ligger precis vid Miami Beach, så eftermiddagen skulle dom ägna till att ligga där. Jag är jätteavundsjuk faktiskt! Visst, solen skiner gärnet här,men finns det något mer underbart än havet utomlands? Frihetskänslan! Underbart, med andra ord

Tror mysighetsfaktorn är på topp I Miami under kvällarna och solnedgången.


Jag hoppas verkligen jag o Andreas kan göra en sådan här resa tillsammans i framtiden! Den sammanlagda summan på vad Volvo lagt ut på EN person av drygt 30,är över 20.000 kr! Dom får med sig bra mycket med upplevelser! Jag & Andreas får börja spara till sommar'n! =P

Förresten..Innan dom skulle åka till Miami idag skulle dom dessutom göra studiebesök på något Volvo Aero-företag :)
Sedan skrev vi ju förstås mer privat, men de hör inte hit till bloggen! :)

Jaajaa..men nu ska jag greja med historian!
Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0