USA, dag 2

Morsning...Får börja inlägget med klagomål, för min hals har blivit mycket sämre än igår kväll..Trodde de bara va ett sånt där one-night-stand-halsont, som jag brukar få ibland. Men har sjukt ont, o e jätteröd i halsen :( Så nu proppar jag i mej medicin och tabletter! Måste va pigg idag till provena!

Jaja,igår kväll sms:a jag mer med Andreas från USA,o även i morse. Han skicka ett sms vid halv 6 nu i morse, o sa att han skulle gå o lägga sig. (Klockan var då halv 12 på kvällen där), men han blev min väckarklocka..Bättre kunde man inte vakna när han e så långt borta. Iaf, igår hade dom varit på ett stort köpcenter, kommer ej ihåg vad det heter..Men han hade faktiskt shoppat mycket till sig själv, o de förvånar mej..men samtidigt kan ja förstå att det är roligare att shoppa där än i Sverige! Och sen hade han köpt till mig också :D Spännande ;) Sen hade dom spelat minigolf o käkat på nån mexikansk restaurang med stark mat..ANdreas måste vart jävligt het ;) haha...

Näe,de va allt jag hade! Nu måste jag skynda lite, hade tänkt komma i tid till idrotten för en gångs skull..dock kan jag ju inte vara med! :( Damn it. Aja,men vi hörs. // Amandaaaaaaaaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0