Superfräscht!

Jag känner mig superfräsch! Efter att ha dammsugit heeeela huset här i Sjuntorp,alla rum,kanter,lister..you name it, Okej..ska kanske inte behöva ljuga. Nej,jag känner mig inte fräsch,men är samtidigt nöjd över mitt resultat! Allt blääänker. Vänta bara tills svärmor & svärfar ser detta. Svärmor har lovat mig en kram eller två,som tack! :) Jag rekommenderar faktiskt att dammsuga, antingen så tänker man igenom allt (då allt går snabbast), eller så tänker man på ingenting mer än att fånga domdära sviniga dammtussarna,du bara valsar fram!

Jaja..Nog om det. Vad ska jag skriva? Om att det idag är exakt 1 månad kvar till den slutliga balen! 1 månad..shit,de e sjukt. Snart är det alltså ett farväl till gymnasiet för gott. Ytterligare ett kapitel har tagit slut i mitt liv.Istället börjar nu de spännande kapitlet "Amanda ska hitta rätt ingång på högskolan till hösten". De finns ju miljarder okända korridorer, dörrar och salar i de nybyggda högskolehusen här i Thn. De kommer väl sluta med att jag hamnar hos vaktmästaren första dagen på en kopp kaffe..som jag för övrigt inte dricker. Hm..enda lösningen: Jag får ta med mig pappa!

Något annat kul för oss Trollhättebor är att vi den 12e juni får finbesök från Alvesta,då min vän Sandra kommer hit för att fira min student! Vi ska ha riktigt kul, och nu ska hon även ta med sig hem att Trollhättan rockar fett mycket bättre än Växjö (där alla alvesta-bor har kul (dom själva kallar det  "att festa") ......Men denna helg kommer bli så jättebra o trevlig så =)

Meeeen..Nu ska jag återgå till värld utanför bloggen. på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0