Snark

Jag är skittrött,och om typ 20 minuter ska jag iväg o jobba. Slutar 22.00.
Halsen har blivit bättre,dränker mig med Kan Yang,den enda medicin som hjälper, förutom älsklingens pussar,men han är ju inte här! Idag skulle dom gå på Universal Studios, dock vet jag inte vad det är,men ska strax söka på google efter de ;P Haha..

Jaja,men vi låter tiden gå,och imorgon är den dag jag längtat efter mest!!
¤ Sovmorgon
¤ 1 timma skola
¤ Lunch med Max
¤ SPA-behandling
¤ Balklänning-fixeri
¤ Ett långt o saftigt telefonsamtal med Sandra
...och sen är det redan torsdag!

Nu gjorde telefonen ljud ifrån sig där nere,ska springa ner o kika..De är säkert Andreas..
I miss that sexy thing..På måndag kommer jag vara hektiskt glad! :D


En sån här bild måste väl vara tillåten här på bloggen? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0