Resultatet!

Här är dagens nya förändring! Har suttit hos frisören i 3 timmar,och titta vilken skönhet man blev till studenten..Haha..
Men en stor tistel till min pojkvän Andreas för han inte märkte någon skillnad, färgmässigt! Såhär lät det...

- Åh,älskling..Va fin du är..du har klippt dig!
- Och vad mer...?
- Du har plattat håret också!
- ANDREAS..jag har slingat det med!!

Jaja..här ser ni bilder på den nya frisyren och nya färgen. Har blekt o tonat vissa slingor ljusare..ungefär hälften/hälften.
Blev toppennöjd! När jag kom tillbaka till skolan o satte mej i cafeterian kommer en anställd som jobbar i cafeterian o säger:  "Vilken fin färg du har på ditt hår..väldigt fint skiftande!"
Fick förklara att jag precis gjort de..haha..Men kul att få komplimanger när man för en gång skull är i cafeterian! Haha!





De blev biiig photos,man ser bättre då ;P

Idag ska jag plugga, och ikväll ska jag på ankpunktur..få en massa nålar instoppade i mej,är lite nervös för detta. Vill riktigt inte berätta anledningen till varför jag gör det..Men är de någon som vet om de gör ont..så säääg inte de är ni snälla ;P Haha.

Och imorgon är det äntligen fredag...helgen som både är längtad och olängtad!
Nästa vecka saknas det något fint här i Trollhättan,my babyboy! Jag & Evelina får sakna våra pojkvänner tillsammans. Men nästa vecka väntas det mycket roligt! Ska jobba 3 dagar, ska på spa, Carros student m.m! =)

Nä,nu får jag sätta igång med pluggande. Evelina satt nere i Spanien o meddela att hon tyckte provet vi har imorn är svårt,eftersom hon redan gjort det! Lycko henne! Såååå..vi höres senare!!

Kommentarer
Postat av: madeleine

fint amanda :)

2008-05-24 @ 15:23:32
URL: http://maaads.blogg.se/
Postat av: Emilia

Så tjusigt det blev :)

2008-05-24 @ 18:10:34
URL: http://mumsrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0