Pyssar

Hej & hå!
Får bli ett snabbt-uppdaterad inlägg,eftersom Grey's börjar snart! :)
Det enda jag egentligen vill ha sagt är att bööööna & be för mig imorgon inför mitt sista nationella prov någonsin.
Varken jag eller min kära pojkvän är speciellt haj' på att göra detta. Det ryktas om att proven varit skitsvåra, år innan.

Lycka till alla där ute som gör provet imorgon, och tacka gudarna för att Gossip Girl är tillbaka på kanal 5, 20.00 på tisdag! Got it? ;)

Ha en bra kväll & natt,så hörs vi mer här imorgon...
Då är de minsann ingen vanlig dag,utan min & älsklingens 11-månadersdag! :D


Nu blir de fler pyssar i sängen innan sleep-tajmet!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lycka till på provet! ;)

2008-05-14 @ 23:30:33
URL: http://looviiisaa.blogg.se/
Postat av: Emilia

Snart ett år alltså, grattis grattis :)

Hälsa Andreas grattis på födelsedagen med :P

Ha en trevlig helg!

2008-05-17 @ 14:17:16
URL: http://mumsrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0