My man! <3

Hello people..nu är jag hemma. Kom ju faktiskt hem redan igår,men tiden har faktiskt inte räckt till för bloggen. De har bara varit en massa mys med min älskling..trots att vi levt med varandra nu i över 2 veckor! De har gått bättre än nånsin! :) Idag har de varit lite födelsedags-tajm här. Jag har stått i köket o bakat tårta,med egen tårtbotten, för första gången dessutom.Min älskling Andreas gick ut o klippte gräset,för de tyckte han tydligen såg för jävligt ut,o han ville väl att pappa skulle slippa. Därefter satte han sig ute i hallonbuskarna o fortsatte sitt projekt med ogräset,helt sjukt underbar är han! Inte nog med det..Han ställde sig sedan vid grillen,o grillade fläskfilé! Vilken svärmorsdröm hörrni,lyckas ni få ta på en sådan kille som Andreas,kan ni vara glada över att er blir Nr.2 ;) För Nr.1 ...HE'S MINE! ♥

Ikväll ska vi bara fortsätta vårt mys-pys! Så tänker övergiva bloggen åter igen,fram tills imorgon..för då ska jag publicera mängder av bilder från Smålandsresan, o kanske berätta lite om den! =) För de har vart en toppenhelg in the Småland. :)

Nu blir det strax en dusch,därefter Parlamentet..o sen får vi hoppas på en spännande film innan läggdaxs!
Om mig o mitt liv,kan ni läsa mer utav imorgon!
Ha en mysig kväll!


.......Exakt 3 veckor till älsklingen åker till USA idag. Jag hatar att tänka på det,för saknaden kommer bli så stor!! Tycker inte om känslan att veta, att vi ska på bröllop kvällen innan. Gah! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0