Jag älskar dig

Jag saknar dig redan älskling. Du är det mest värdefulla jag har. Du har ett hjärta av guld, ett leende som ingen annan kan bära, du har de mest underbaraste läpparna man kan få kyssa, din beröring man alltid vill känna, ditt glada och busiga humör, ditt finkänsliga beteende, dina fina händer jag alltid vill hålla i, din mjuka hals jag vill pussa på...

Nu när du är i USA, finns du med mig i tankarna hela tiden och ditt fina ansikte, med ditt underbara leende finns på väggen. Detta kommer bli en vecka som känns tom, något i min vardag saknas. Men jag älskar att tänka tanken på att du fortfarande är min, och att du älskar mig. Du är mer värdefull än alla andra,
MIN ANDREAS KARLSSON!


 

Bild från gårdagen, en bild som är så otroligt vacker..
...Och som satt sig djupt in i hjärtat!


Ingen glad dag idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0