"hej sandra,andreas hälsar"

(Andreas sa precis att jag skulle hälsa till Sandra i Alvesta..)
- Men jag pratar ju inte med Sandra nu,jag bloggar ju...
- Ja,men du kan ju hälsa iallafall..hon läser väl din blogg?



Hemma från joggingrundan & nyss tillbaka från duschen. Idag höll jag på att kasta min mp3 åt skogen när batteriet dog ut,I DEN SISTA UPPFÖRSBACKEN. Dock fick den följa med hem igen..men den ska ta mej fabjan få fixa sina egna nya batterier..Men allt kommer väl sluta med att jag får pilla med det ändå. Typiskt mp3-spelare. :P

Idag blev jag förresten skitförbannad på en blond tjej,mellan 25-30 år..som parkerade drygt 5 cm från min bildörr,alltså på vänster sida. De lilla äcklet bara skrattade o vräkte ur sig: "haha,oj..förlåt!" Jag fräste tillbaka: Nästa gång kanske du kan parkera lite snyggare!! Sen hoppa jag in i bilen,fast på andra sidan..smidig som jag är =P Inte nog med det,jag skulle få ut bilfanskapet också,var nära på att repa hennes bil ett antal gånger,men snäll som jag är lät jag bli..tillslut! Suck..blir så trött på folk som VET från början att de parkerat fel..gå på körskola för fan. Med Anders..Han är bra!

Så,nu har jag fått ut lite av dagens irritation,den hade jag egentligen inte när jag satte mig här vid datorn..men det är ju här i bloggen jag uttrycker mig! Nu ska jag uttrycka mina känslor till min pojkvän..för han är minsann gosig..o parkerar som en kung. Riktigt bra! Bättre än mig,men det kan stanna mellan mig och er bloggläsare ;)

SLEEP TIGHT!

Kommentarer
Postat av: Alvesta

Ohh, heeej andy!

2008-05-09 @ 08:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0