Hallu?

Hoohoo!
Can you read me? Bloggen har nämligen inte funkat på två dagar,och anledningen till de är att jag nu flyttats till blogg.se's nya plattform,änsålänge har jag inte märkt några stora förändringar =P Men men,kul att va tillbaka o skriva,för nu har ja bara legat ute i solen o latat mig,hur gottigt som helst! Idag blev det extra mys,för jag & älsklingen tog ut en filt på gräsmattan,o låg o kramades i solen..det var bara solnedgången & havet som saknades! Haha!
 
Jag har en glad nyhet för trollhättans alla gymnasieelever;
Grattis Trollhättan,nu har en studentsittning (studentfest på andra dialekter) anordnats. Och ett extra grattis,det är TEMA på det,80-tal..kan bli kul! Tävling om bästa outfit,o jag ska ta hem det. Om jag nu ska dit. Haha! Men ännu ett grattis,för att ni lyckats lägga sittningen kvällen innan VA3 har slutprov i Fysik B. Meen meen,kul med lite studentparty =P

Jaja..har ju lovat att publicera bilder o så sedan Småland..men just nu sitter jag hemma hos Andreas,å kommer inte åt bilderna här,men imorgon utlovar jag meeeer! Snälla,tro mig denna gång ;)

Ärligt talat så har jag inte så mycket annat att komma med idag,mer än att veckorna kommer gå så sjukt snabbt nu,o ja bara längtar efter studenten! De känns så sjukt, att det i år är min tur. Studenten känns som något alla andra får göra, men inte jag själv. Konstig känsla,men sann! Allt kommer bli så spännande. Vi i klassen ska börja förbereda "klädnaden" av vagnen redan om en vecka! Nu ska vi alla komma överens bara...vi har ju våra små barn som är viljestarka,jag är en av dom. Haha! Men men,de lööser sig =)

Nu ska jag swinga vidare här bland massa andra bloggar,men mooore update tomorrow!
see you theeen! =)

...Och missa inte Grey's ikväll för Gösta's skull..
Ha de,loooovar veeeerkligen mer skrivning imorn..o massor av bilder!
*kram*

Kommentarer
Postat av: Max du vet vem ;)

Men min blogg har funkat hur bra som hällst :O eller ? :S

2008-05-07 @ 23:09:42
URL: http://maxhallerod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0