Grattis & updation from Miami

Wow! Vilket toppenväder säger jag bara! Hoppas VERKLIGEN de blir lika fint på studenten, den 13e! =) Men idag är det en annan som tar steget ut från gymnasietiden,o de äääääärrrrrr...CARRO BARRO PÄRONPUNG! Så idag tar vi färden mot Alingsås, o gratulerar, där efter tillbaka till Thn för att ääääta! Mycket trevligt!

Ikväll känner jag för att steka i solen, en schyst uteservering med ett glas vin eller en kall cider skulle sitta jättebra! Linda Bengtzing uppträder och underhåller idag på krogen Sand, så dit har jag också blivit lockad till att gå! Jag o Evelina har iaf bestämt att vi ska hitta på något, så detta löser sig nog!

Vill ni ha lite updation from Miami maybe? :) Jag kan säga såhär,dom har de glassigt! Igår hade dom stekt på stranden,i drygt 40 graders värme, o Andreas påstod att han nu blivit mer brun än mej. Damn it! Men jag är glad för hans skull, att han får lite brun härlig färg skadar aldrig..Nu kan han använda shortsen när han kommer hem ;) Va elak jag är..men de är Andreas också må ni tro! ;)

Iaf..idag skulle dom åka till Everglades, o spana in läget med alligatorer, mycket trevligt att bekanta sig med sådana fina djur. Mitt ut i träsket ska dom! Blir nog en upplevelse! Och imorgon (lördag), pratade älsklingen på att han skulle simma med delfiner, O DE MÅSTE VA EN SJUKT HÄRLIG UPPLEVELSE! Jag önskar att jag var med dom i USA! Men istället åker jag imorgon till min syster i Göteborg, vi ska ha en sis'helg! :)

Men nu hinner inte jag skriva mer, min skjuts anländer snart!!
Ha de braaaaaaa ellee...tjofräs!

Kommentarer
Postat av: Alsklingen

HEJ!

Har kommer en halsning frarn Miami Beach.. det blir tyvarr ingen delfin simmning for alla andra va sa trakiga..men men dan kommer att besta av slappning pa beachen istallet.. Pussar och kramar fran Andreas.

PS. Amanda jag alskar dig.DS

2008-05-31 @ 16:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0