Grattis Sandra!

Kors i taket, vilka timmar! Har jobbat mellan 15.00 fram till 21.00! Och det är ju bara förrätten inför sommaren. Har nämligen fått mitt schema idag,o min midsommarhelg ser mycket bra ut..Om man vill tjäna pengar de vill säga,vilket som jag vill såklart =P Jag jobbar...
Midsommarafton: 08.00 - 23.00 (Det är alltså nu klart att Andreas ska sitta hemma o dricka vin med mamma,båda två är dyngraka när jag kommer hem. Niiice priice!)
Midsommardagen: 14.45 - 22,typ(?)....

Men men..de är pengar,o den första terminen lär jag ju iaf inte leva som fattig student på högskolan! Men större delen av pengarna ska jag lägga undan, dom ska användas sen när jag & Andreas flyttar ihop å så =) Men efter att ha gått med "bredvid" en dag såhär har känts jättebra. Jättesköna människor,o man är alltid i sällskap..nu slipper jag ensamheten jag hatar! Nu ska jag dit på måndag igen,06.30....gomorron!

Meeeeeeeen,nu till dagens viktigaste händelse! Min vän SANDRA! Som idag fyller 18 ååår! Hipp hipp huurraa! Jag & Andreas var så bra vänner,så att vi i morse på vår sovmorgon ställde klockan på halv 8,o ringde födelsedagsbarnet när hon satt på bussen! Snällt va? ;) Men sedan kunde vi med gott samvete somna om =)

En bild på denna söööta unge,som fortfarande kommer va lillskiten för mig ;P


Nu ska jag ner o bry mig om min pojkvän..Jag tror han vill de ;)
Men vi hörs mer här imorgon!
Sleeeep tiiiiight! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0