Gnägget

Gooooddaaaagens!
Idag är jag trött, så om jag låter jättepigg nu här i bloggen, så uppfattar ni mej helt fel. Nu sitter jag här hemma för mig själv o gnäller..Skolböckerna attackerar mig snart. Idag började jag 08.30 o fick sluta 08.50...fick en uppgift av läraren som ska va inlämnad nästa vecka. Det är lite slapptask på de alltså..tycker de är så fel på något sätt! Varför då påbörja lektionen o inte informerat oss tidigare?? Jaja..nu är de som det är!

Har iaf fått tid till att umgås lite med älsklingen istället. Han var på vårdcentralen idag..han har någon inflammation,men jag kan aldrig komma ihåg va den heter..de börjar på bokstaven L iaf..o han får äta pencilin nu..Så nu får jag ta hand om honom extra mycket! Tur att han fick mediciner innan han åker till USA nu! Jaja..vi tog oss en lunch på Max också..det är väl kanske inte rätt mat att äta nu innan studenten & balen..men jag bryr mig fan inte om det idag. Andreas fick välja matställe eftersom han är "sjuk"..så då fick jag snällt följa med..haha!

Jaja..nu ska ja sätta mig med min Naturkunskap,o plugga på lite allt möjligt egentligen. Har fullt upp i helgen,ska ju på bröllop o så..så hinner inte plugga! Har 2 prov o en inlämning till nästa vecka. Kul..

Vi höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0