Glad Påsk!!

Hej!
Sitter här o äter påskägg, godis från i påskas som Andreas inte ätit upp..
Och vet ni..De smakar verkligen påsk! Och detta år påminner mig smaken av bakfylla 2008.

Mini-lördag idag,eller va säger ni?
Nee..töntigt.

Egentligen gillar jag inte påskgodis..så ja ska nog sluta äta nu.
Jag förstår att Andreas lämnat skiten...Men att slänga existerar tydligen inte..

Ni kanske förresten undrar vad Andreas gör nu?
Han mäter sin väska han ska ha med till USA,o den är 1 cm för stor för att ha med..
..Å de får ju ändå va marginal..Han ska ju ta med sig saker hem till mig också,kanske är daxs att meddela honom det ;)

Ha en bra kväll..Slut på påskgodiset!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0